HTML

Sötét szárnyak suhogása

2010.05.11. 12:43 kismagyarfocilaz

Május 10. Sötét szárnyak suhogása (Karl May: Winnetou)

(Figyelem, akit aggasztana, hogy festem én itten ezerrel az ördögöt a falra, azt megnyugtatom. Minél tutibbra bebizonyítom, akár ezoterikus eszközökkel is, hogy a csapat lassan már menthetetlen, annál valószínűbb, hogy sikerül a bentmaradás. Ezt a képességemet ha másban nem, tippmixen már bizonyítottam. Én leszek a legboldogabb, ha Cassandra-ként leégek, mint a Reichstag. Hajrá KTE!)

2010.05.10. 19:53 Régebbigyerek
Kegyetlen Kaposvárt most már illene legyőzni, mert ha nem akkor szombaton kezdődhet a hangos visítós virrasztás.

2010.05.10. 09:32 sopánka
MI LESZ VELÜNK???

Baljós jelek a KTE egén. Egyelőre három.

1. Immáron kigolyózhatnak minket.

Éppen elég baj volt, hogy az összes riválisunknak jól sikerült a hétvégi forduló, sőt, még a következőre is gyűlhetnek a viharfelhők, a sorsolás tekintetében nekünk ugyanis a Honvéd eredménye se volt mindegy. És mi történt? A Honvéd hathatós játékvezetői segédlettel legyőzte idegenben a ZTE-t. Elég a tabellára nézni, és mi következik ebből? Hogy ezzel a győzelemmel kiharcolták, hogy már nincsenek veszélyben, tehát a következő, Nyíregyháza elleni meccsük eladható. A helyzet súlyos, úgyhogy most már ne legyünk prűdek, ne tegyünk úgy, hogy ilyen nincs. Érdemes idézni Szűcsöt a mai Nemzeti Sportból, aki úgy mondja ki, hogy lehet bunda, hogy nem mondja ki: „Ha a Nyíregyháza győz Kispesten, akkor azért nagyon elgondolkodnék.
Félreértés ne essék, nem gondolom, hogy egy összeesküvés áldozatai vagyunk, sőt, tegyük a szívünket a kezünkre: ilyen hazai teljesítménnyel, amit a tavaszon itthon nyújtottunk, nem is érdemeljük meg a bentmaradást, én csak attól félek, hogy ki is játszhatnak minket, illetve hogy a sorsunkat meg is pecsételték.
(Ne hagyjuk! Hajrá KTE!)

2. Egy áruházlánc árukészlete

Pár napja láttam a Tesco-ban egy újfajta lila pólót, ráadásul három XL-eset, azaz. XXXL. (Putto, ne kerekedj föl, ez azért nem valóságos három XL, inkább csak normál két XL.) És lila póló a dicsőséges NB II-es tavaszunk óta a kecskeméti Tesco vagy Auchan áruházakban állandóan hiánycikk volt. Eddig mindig ott lógott a szivárvány összes színe, de hogy lila volt egyáltalán, arra csak a néhány ott árválkodó S méretű árulkodott. Most meg vagy tíz napja láttam, ma úgy mentem vissza érte, hogy kizárt, hogy még legyen, aztán tessék.
(De azért VETTEM! Hajrá KTE)

3. Egy molinó

Minden nap elhaladok a Katona gimnázium mellett, - megyek a gyerekért - , és kedd, szerda felé általában fölkerül az új molinó, hogy a KTE kivel, mikor, hánykor, és – az újabb kori divat szerint – az is, hogy ingyenes-e. Namármost ma pont akkor rakták föl az új molinót, én pont neki háttal érkeztem, de biztos voltam benne, hogy a Kaposvár meccs van rajta. Mivel azonban pont a molinónak háttal érkeztem, illetve mert az ördög nem alszik, ezért a kereszteződésben áthaladáskor biztos, ami biztos hátratekertem a fejemet olyan százhúsz fokban, hogy nyugtázzam, hogy tényleg az van kint. DE NEM AZ VOLT! Visszafelé jövet azt láttam, hogy az Időgép május 14-i, pénteki koncertjét hirdetik. Ha e sorokat az Időgép bármely tagja vagy rajongója olvasná, félre ne értsen, természetesen nem a zenekart fikázom, hanem elért a hideg frász, hogy ez nem egy újabb jel-e, hogy most már elengedték a hajó kormányát.
(A KTE – Kaposvár meccsen természetesen ott leszünk. Hajrá KTE!)

Szólj hozzá!

Címkék: sotet szarnyak suhogasa 1

A bejegyzés trackback címe:

https://kismagyarfocilaz-tippmixsiramok.blog.hu/api/trackback/id/tr21992219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása