HTML

kis magyar fociláz - tippmix sirámok

A létbizonytalanság hatására egy ifjú, egyébként lelkiismeretes apa izzadságosan azzal kísérletezik, hogy hogyan tudná becsületes módon, sportfogadásból eltartani drága családját.

A Nagy Élő Közvetítés 5.

2009.11.27. 11:56 kismagyarfocilaz

Galatasaray-Manisaspor

Befejezésül: kiküldött tudósítónk beszámolója
82' SaÄ� köĹ�eden Mehmet Nas'Äąn ceza sahasÄąna ortaladÄąÄ�Äą kornerde ön direkte Güven'den seken topu arka tarafta boĹ� durumda bulunan Simpson aÄ�lara gönderdi..1-1

Feleym,
(égnek a beleym)
a meccs így történt:

Galatasaray - Manisaspor: 1:1

Talat haverommal 5-re beszéltük meg a találkozót a Sisli metrómegállónál (kép:1-9)
Mivel ősi nomád szokás szerint hat előtt nem kapcsolta be a telefonját, ezért addig nem tudtam meg, hogy azután még egy kicsit aludnia kell - bizonyára újabb tonna hulladékvasat mozgatott annakelőtte, tehát teljesen megértettem őt.
A metróállomás környékén sikerült találnom egy kocsmát, ahol sört is árulnak. (ez nagy szó errefelé) (kép:10-23)
A bejáratnál megrohantak a jegyüzérek, mondtam nekik, hogy van két eladó 35 lírás jegyem. (a 3. a Lacikáé emlékbe - a 4. meg nekem kellett)
Tettem egy kísérletet, (pont úgy, ahogy néha eleresztünk egy poharat, csak azért, hogy meglássuk, tényleg leesik-e) odaadtam két jegyet egy üzér kezébe, hogy győződjön meg a valódiságukról, aztán majd tárgyalunk az árról. A pohár leesett és szilánkokra tört. (a kíísérlet sikerüült)
A bevásárlóközpontokét felülnemmúló átvizsgálás után beléptem a stadionba. (mit lépnétek rá, ha a helyi osanba belépni ugyanannyi tortúrát jelentene, mint egy fradi meccsre való check-in?)
Mindenki boldog/mutlu/happy/feliz/pepsi.
Akinek purparléja van a biztonsági erőkkel, az érvelhet, magyarázhat, még az ipse vállára is helyezheti a kezét. (kép: 28-34)


Az objektum területén sör nem kapható. (talán ezért is putriztam el idejekorán, nem csak a memóriakártyáim okán)
Ezek a rohadt törökök annyit nem bírtak skandálni, hogy:
"Maniszai cigányok,
basszátok az anyátok!"
vagy, hogy:
"galatások vagyunk,
sportszerűen szurkolunk:
Baszdmegazanyád"
Gyerekek, családok, szép nők, akadémikusok nem szartak maguk alá. De miért?
(Amikor indekszelni viszont basznak...?)
Angolvécé (kép: 37-39). (ahol a sör folyt, ott még csak a" la turka volt)
A Dobos, az dobolt. (kép:43-51; 68-69; 75-78; 90)
A lelkesítőember lelkesített. (kép: 63, 66, 79. 111)
Összefoglalva: jó volt.
(se család, se barát, rossz volt)
(sídzsekit, harisnyanadrágot vettem, 12 fok volt)
Ja, igen, a 80. percben elmentem haza - mea culpa maxima - egyenlító gól a 82. percben.

Perlaki Miklós

Figyelem! Itt a teljes képgaléria!!
http://picasaweb.google.hu/husztambul/2009_11_22#

Szólj hozzá!

Címkék: a nagy elo kozvetites 5

A bejegyzés trackback címe:

https://kismagyarfocilaz-tippmixsiramok.blog.hu/api/trackback/id/tr431556102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása