HTML

kis magyar fociláz - tippmix sirámok

A létbizonytalanság hatására egy ifjú, egyébként lelkiismeretes apa izzadságosan azzal kísérletezik, hogy hogyan tudná becsületes módon, sportfogadásból eltartani drága családját.

Ács Enikő: Magasföldszint

2010.05.15. 02:16 kismagyarfocilaz

A nap nyerő száma ezúttal életem talán legkedvesebb száma, Sz. G. jóvoltából:
Ja, Ács Enikő: Magasföldszint.

https://www.youtube.com/watch?v=2sBZy3rAMNA

Hommage a Örkény, 1., Ács Enikő apropóján

És Krónikás, miután tizennyolcadszor megnézte ezt a klippet, akkor esemesezett két nagyon régi barátnak, akiket hat éve nem látott, és a következőképpen fogalmazott: "Küldd el az e-mail címed. Nem életbevágó, de fontos."

Hommage á Örkény, 2. Ács Enikő apropóján

És akkor, amikor Krónikás megkapta Tepitől a Magasföldszint videóját, miután tizennyolcszor megtekintette, kénytelen volt engedni nikotin Úr parancsának, és a kulccsal hülyén zörgölődve kibotorkált - mivel szeretett családja már aludt - az erkély helyett inkább az utcára. Már éppen megsodorta, amikor az addig üres város éjszakájában felbukkant egy cigány nő, talán inkább csaj, és megkérdezte hősünket, hogy van-e egy százasa, mert neki kurvára kéne telefonálni. Krónikás udvariasan elhessegette. Aztán amikor rádöbbent, hogy az előbb látta tizennyolcszor az Ács Enikő klippet huszonnyolc év után, a cigány - akkor derült ki, hogy: csaj - után szólt, hogy de, de van. És akkor a csaj visszafordult, és amikor Krónikás átadta a százast, kiderült, hogy nem is lejmolt, váltani akart, de akkor Krónikás már: "á, hagyjad."

Hommage á Örkény 3. Ács Enikő apropóján

És akkor Krónikás másnap reggel világgá ment.
Még a KTE-Kaposvárt se nézte meg.

 

Figyelem, fontos közlemény közzétételéhez kaptam hozzájárulást.

A könyvbeli Pepi bevallotta, hogy valójában ő is szerelmes volt --
a hangjába. Mivelhogy csak az agyonjátszott kazettán....
Az arcát huszonöt év után most látta először, és... mit tehetett
volna... könnyezett.

2 komment

Címkék: acs eniko magasfoldszint

A bejegyzés trackback címe:

https://kismagyarfocilaz-tippmixsiramok.blog.hu/api/trackback/id/tr832004278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2010.05.15. 10:41:19

Ó, ilyen élmény tényleg ritka. Ha előfordul, az megrázza az ember egész belsejét.
Nekem a Prognózis volt ilyen a zenében, amikor újra hallottam, az ABBA-filmet végigbőgtem, és egyszer megláttam egy olyan (ritka) piros színt, amilyen a (játék) babakocsim színe volt (először nem is tudtam, miért kavar fel annyira a szín, mihez köthetem, mire rájöttem) no meg egy illat, egy kicsit olyan állott-pállott, mégis jó, ez az anyai nagymamám illata volt, aki harminchat éve halt meg.
Kmfociláz, teljes mértékben tudom, miről beszélsz.
Amúgy meg '78-80-as évek forever :)

kismagyarfocilaz · http://kismagyarfocilaz-tippmixsiramok.blog.hu 2010.05.15. 11:05:33

Hűha. Most nekem is eszembe jutott egy illat, amit azóta nem éreztem, viszont - ritka módon - képes vagyok felidézni. Az az átható nyersszalonna szag, amit több oldal szalonna itatott a falba, a nagypapám ballószögi tanyáján. 78-ban halt meg, amúgy.
süti beállítások módosítása