HTML

kis magyar fociláz - tippmix sirámok

A létbizonytalanság hatására egy ifjú, egyébként lelkiismeretes apa izzadságosan azzal kísérletezik, hogy hogyan tudná becsületes módon, sportfogadásból eltartani drága családját.

17. Ezúttal nem sóhaj, hanem tapasztalat

2009.03.17. 22:50 kismagyarfocilaz


Március 12. Saját bőrön és a hideg által befutkárzott háton szerzett tapasztalatomat megosztanám...

Az agyam eldobom. Agyi február 22-én (lentebb olvasható) figyelmeztetett már bennünket a kosárlabda megbízhatatlanságára, szavaira figyeltem ugyan, mégis majdnem sikerült elszánkázni. Történt ugyanis, hogy - az isztambuli fogoly barátunk iránti tiszteletből is - megtettem a Galatasaray-t Hamburgban, az UEFA kupa meccsen ikszre meg kettesre. Este nagy örömmel láttam, hogy az egyik bejött, 1-1. Akkor már csak a másik két kamu fogadásnak kellett utánanézni, ennek elintézését a hamburgi meccs lefújáskor láttam célszerűnek, mondván: a rázós már megvan. A teletexten megnyugodva láttam, hogy a Barcelona ha nem is olyan vastagon, de két góllal azért verte idegenben a Granollers (miféle hülye név ez? Tisztára mint egy kitalált gyümölcsről elnevezett vidéki spanyol beatzenekar.) együttesét a spanyol kézilabda kupában. Ám amikor a Real Madrid-Alba Berlin kosármeccsre (Európakupa, vagy mi) tévedt tekintetem, azonnal kivert a verejték. Félidő 44-47. Elkezdett futkározni a hideg a hátamon. És akkor gyorsan megnéztem a másik négyet is. Áll le. (Egyébként a tuti esélyesek fogadták a tökhülyéket, a tét azonban ennek ellenére sem kicsi: ki kezd hazai pálya előnnyel.) Ezúttal a szemléltetés kedvéért muszáj leírnom oddszokkal együtt a négy párosítást:

Milano-Prokom Trefl H: 1,15 V: 4,50
Tau Ceramica-Olympiakosz H: 1,25 V:3,55
Maccabi TA-BArcelona H: 2,67 V: 1,43
Real Madrid-Alba Berlin H: 1,05 V: 8,80.


Hatásvadász fokozás után jöjjenek inkább mindjárt a végeredmények:

Milano-Prokom 72-96
Maccabi-Barca 74-90
Tau-Olympiakosz 80-88


Tehát három országos, illetve európai, de lehet, hogy világszintű egyesből kettő orvul elment! (Mit elment! Esélyes ronggyá verve!) És vajon hogy áll a Real Madrid nem sokkal a meccs vége előtt? 73-80! (A harmadik negyedben egyébként egyszer fordítottak a hazaiak, akkor le is nyugodtam, nyugtatgattam gondolatban mindenkit, hogy jól van na, csak vicc volt ez, bármilyen rosszízű is, és ugye, hogy nem kell rögtön pánikba esni, de korai volt még az öröm. Megint fittyet hánytam Mr. Wolf aranyszabályára - Let's not start sucking each other's dicks, azaz: ne szopjuk még egy más f---szát -, s ezért gyorsan meg is bűnhődtem, a következő kapcsolásnál már megint a Berlin vezetett, akinek TÖKMINDEGY, ráadásul az előnyük nőtt. Nőttön nőtt.
Leírhatatlanul el voltam keseredve, hogy az egyébként egészen minimális kis anyagi hasznot, amit ezen a szelvényen kereshetnék, egy kontinenset átfűző, tudatos csalás keretében zsebtolvajlással kilopják a zsebemből. Ki is kapcsoltam a teletextet, nem bírtam nézni, inkább a világválság mélyüléséről szóló stúdióbeszélgetésekkel próbálta nyugtatgatni magam, és csak jó húsz perccel a feltételezett befejezés után mertem megnézni, akkor már a neten. Hát akkor nagy kő meg sóhaj: Real Madrid-Alba Berlin 83-82.

Útravaló:
Ne higgye senki, hogy ez a lelki szauna megéri azt a párszáz forintot. És tízszer is gondoljátok meg a könnyű falatnak ígérkező kosárlabdát!(Reggelre azért a New Jersey még hozhatna 770 forintot, a Dinamo Kijev-Metaliszt Harkiv ugyanis megvan. (a spanyol beatzenekarral kötésben.) Gondoltam, az igaz, hogy a fémmunkások végigverték a BL-ben fél Európát, de otthon azért a Dinamó az úr.) (Az persze csak tipp, hogy a metaliszt ukránul fémmunkást jelent, lehet, hogy a modern ukránban már heavy metal rajongókat takar.)

Szólj hozzá!

Címkék: saját bőrön szerzett tapasztalatomat megosztanám

A bejegyzés trackback címe:

https://kismagyarfocilaz-tippmixsiramok.blog.hu/api/trackback/id/tr791008753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása