HTML

20., egykedvű sóhaj: A cserejátékos, avagy hentes tokány chivas-szal

2009.03.29. 21:53 kismagyarfocilaz

Március 29. 22, egykedvű sóhaj: A cserejátékos, avagy hentes tokány Chivas-szal

Ha nincs tippmix, nincs sírás
A szerda esti és éjjeli – mindenféle foci, hajnalra NHL meccsek - bukták után (a tönkreverés kifejezés sem lenne túlzás) éreztem, ideje vagy szünetet tartani, vagy pedig bármiféle teátrális csinnadratta nélkül beismerni a kudarcot, és levonulni a sportfogadás színpadáról. Így aztán az egész VB selejtező hétvégét kihagytam, amikor befutottak az eredmények, megállapítottam, hogy melyik papírformát találtam volna el, (sok értelme ezeket nem lett volna megjátszani, jelentéktelen szorzó miatt), megállapítottam, hogy melyik meccsnél dobtam volna ki meglepetést keresve a pénzt az ablakon, illetve beugrott, hogy a Nemzeti Sport csütörtöki vagy pénteki száma milyen kitűnő ráérzéssel javasolta éppen a Belgium-Boszniát mint lehetséges meglepetést, emiatt utólag kalapot emeltem, és konstatáltam, hogy nem hiányzik az életemből ez a fajta stressz.

A csere
Ám aztán asszony pajtás váratlanul lerobbant, olyan szinten, hogy az általam interneten kinézett hentes tokányhoz a húst még felszeletelte, de a kormánybotot, fakanalat onnantól kezdve teljes egészében én voltam kénytelen átvenni. (Vagyis a csapatok még csak ismerkedtek egymással a pályán, ez esetben a feleségem a recepttel meg az összetevőkkel, amikor máris muszáj volt levennem a melegítőt.) Bemelegítés nélkül így beállni a cserepadról nem kis rizikó, ám a feladat ennek ellenére hibátlanul megoldottam!

A cserejátékos önállósítja magát
Miután a sérült állapota ebéd után sem javult semmit, megkért, hogy hoznék gyógyszert. (Neki nagyon rosszul kell lenni, ha ilyenre képes.) El is indultam, pedig nekem ebéd után felállni majdnem olyan reménytelen feladat, mint a Regginának rossz őszi idény után beindulni, ám mielőtt a benzinkútra bebattyogtam volna, eszembe jutott, hogy itt biztos sokkal drágább a gyógyszer, mint a hatszáz méterrel odébb található dm-ben, tehát egy két százast pár száz méter sétával megspórolhatok, ráadásul a dm mellett délután háromig nyitva a totózó, ha kilépek, még éppen odaérek, és azt a háromszáz forintot nyugodt lelkiismerettel feltehetem. Fejben már próbáltam is felidézni az olasz B ligát, hát, nem sok minden rémlett, csak annyi, hogy a Parma hazaija országos egyesnek tűnik, a többit majd a tabella alapján, de lesz benne legalább két iksz, Citadellát nyeretjük, ha otthon játszik valami reménytelen brigáddal. Igen ám, csakhogy hiába értem oda zárás előtt öt perccel, arról megfeledkeztem, hogy az olasz B ligát háromnegyed-háromkor zárják. No, mindegy, ide nekem most már az oroszlánt is meg a megjátszható tippsort, lássuk, mi van még az étlapon. Hát, nem sok minden. Spanyol másodosztály, egy amerikai soccer meccs, dél-amerikai vébé-selejtezők. (Az esti Bari-Pisát – vagy fordítva - komoly ember nem vállalhatja be.)

Az aktus
Hely két perc múlva zár, úgyhogy nagy lendülettel beikszeltük a Dallas – Chivas-t egyesre, (lehet, hogy a Dallas tökutolsó lesz, de néha otthon azért kell nyerni, ennek a Chivas-nak meg a neve is rosszul áll, és különben is, miért érné be a dallas-i közönség a hazai győzelemnél kevesebbel?), rövid, igen földhözragadt fantáziára, hovatovább sematikus észjárásra valló gondolkodás után Brazíliát Ecuadorban kettesre, a leghosszabb megfontolást a Peru-Chile igényelte, Peru ugyanis öt ponttal tökutolsó, Chile viszont a tabella elején, komoly továbbjutási reményekkel viaskodik, itt megremegett a kéz, de azért bevertük az ikszet.

Már álmodozik
Tisztában vagyunk azzal, hogy itt ugyebár huszonhét eshetőségből egyet játszottunk meg, de hazafelé ballagva – gyógyszer már a zsebben – igenis el tudtuk képzelni, hogy mondjuk teletexten szerényen annyi, hogy Dallas-Chivas 1-0, a Nemzeti Sportban külön cím, hogy tarolt a brazil henger, Dél-Amerikában meg minden lehetséges, ott sem nehéz egy Peru-Chile meccsen egy botrányszagú meccsen 2-2-t vizionálni egy olyan meccsen, amit a játékvezető kis híján félbeszakított.
Ha ez a váratlan húzás csak annyira lesz sikeres, mint a kispadról a tűzhely mellé történt beugrás, akkor holnap jól indul a hétfő.

Hétfői utóirat: A hétfő az hétfő.
Dallas - Chivas USA 0-2
Ecuador - Brazília 1-1
Peru - Chile 1-3

 

Szólj hozzá!

Címkék: a cserejátékos avagy hentes tokány chivas szal

A bejegyzés trackback címe:

https://kismagyarfocilaz-tippmixsiramok.blog.hu/api/trackback/id/tr731034018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása